And I feel wahoo

Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2011

Πατήστε Play και διαβάστε. 





Ανάβω τσιγάρο και γράφω. Κάτι τέτοιες βραδιές είναι που νομίζω ότι κανένας δεν μπορεί να μου τις πάρει, είναι ότι έχω και ότι με κάνει να αναπνέω. Είναι απόδειξη ότι ζω ακόμη. Είναι που πέρασα υπέροχα χθες? Είναι που χόρεψα ωραία σήμερα? Είναι που άλλη μία όμορφη μέρα ξημερώνει αύριο? Μάλλον όλα μαζί.

Άνθρωποι που με συμπαθούν όσο και να μην το παραδέχονται, άνθρωποι που με θέλουν γι'αυτό που είμαι, άνθρωποι που γουστάρουν τις μαλακίες που γουστάρω κι εγώ, άνθρωποι που για πρώτη φορά τους έχω κοντά μου. Άνθρωποι νέοι και άλλοι παλιότεροι, άνθρωποι που δεν τους χρωστάω και δεν μου χρωστάν, άνθρωποι έτοιμοι για την μούρλα μου και γω έτοιμος για την δική τους, άνθρωποι φτιαγμένοι από κάτι παραπάνω από σάρκα, οστά και δέρμα. Άνθρωποι σωστά τέρατα. Σας ευχαριστώ τέρατα μου για τις ωραίες στιγμές χθες, και σήμερα και τον τελευταίο ενάμιση χρόνο. Ποτό, τσιγάρα, χορός, γέλιο, φίλοι και ίσως και κάτι παραπάνω και πολύ, μα πολύ γέλιο.

Ξέρετε πριν έβλεπα τηλεόραση και ο πρωταγωνιστής της ταινίας πέθαινε. Την τελευταία στιγμή που πέθαινε, το κερί μπροστά μου έσβησε και έμεινα αποσβολωμένος να κοιτάζω το καπνό που διαλύεται. Έτσι λοιπόν κάποια στιγμή όλοι μας θα φύγουμε και θα χαθούμε σαν καπνός. Αλλά μέχρι τότε μπορούμε να είμαστε φωτιές αναμμένες να φωτίζουμε το τίποτα και να λάμπουμε από μακριά.

Άλλωστε μην ξεχνάτε ο καπνός δεν χάθηκε. Απλά διαλύθηκε στον αέρα και έγινε αόρατος. Το ότι δεν το βλέπεις και δεν τον βλέπω δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει. Κάτι τέτοιες βραδιές είναι που νομίζω ότι κανένας δεν μπορεί να μου τις πάρει, είναι ότι έχω και ότι με κάνει να αναπνέω. Είναι απόδειξη ότι ζω ακόμη. Είναι που ξέρω ότι αυτήν την στιγμή λαμποκοπάω? Είναι που έχω ακόμα πολύ φιτίλι? Είναι που ξέρω ότι ο δικός μου καπνός θα φαίνεται για πάντα? Ίσως όλα μαζί. Ίσως και τίποτα. Τι σημασία έχει? Είμαι χαρούμενος και λάμπω. Αυτό έχει σημασία.

Να προσέχετε την φωτιά σας, τερατάκια, να προσέχετε το κερί σας. Είναι ότι είστε, ότι μοναδικό έχετε. Ότι σας χαρακτηρίζει και σας κάνει ιδιαίτερους. Εκμεταλλευτείτε το κερί σας μέχρι τελευταίο εκατοστό φιτιλιού, ρουφήξτε την ζωή και κρατήστε την μέσα σας σας φυλαχτό. Διώξτε ότι σας κρατά πίσω, ότι δεν σας αφήνει να λάμπετε. Κι όταν έρθει η ώρα που το κερί σας θα σβήσει τότε θα είστε περήφανοι γιατί θα ξέρετε ότι το κρατήσατε φωτεινό μέχρι τελευταία στιγμή.

Και ίσως η φωτιά σας να εμπνεύσει και άλλους και να μείνουν και άλλοι αναμμένοι. Και ίσως να φωτιστεί όλος ο κόσμος. Στην τελική και ουτοπικό να είναι δεν έχετε να χάσετε απολύτως τίποτα. Ζήστε την στιγμή τέρατα, ή μάλλον χορέψτε την. (Damn, σαν διαφήμιση της Vodafone ακούγομαι!!!)

Ρε γαμώτο την αγαπώ την ζωή μου.
Φιλιά πολλά, Τέρατα να έχετε ένα πανέμορφο Σαββατοκύριακο!


Απολαύστε όσο τραγούδι έμεινε κι ελπίζω να το χορέψετε γιατί αν όχι δεν ξέρετε τι χάνετε.



Cause I like you, 
Yeah I like you. 

And I'm feeling so Bohemian like you. 
Yeah I like you. 
Yeah I like you 
And I feel wahoo, wahoo, wahoo! 

I'm getting wise 
And I feel so bohemian like you. 
It's you that I want so please, 
Just a casual, casual easy thing. 
Is it? It is for me 

And I like you 
Yeah I like you 
And I like you, I like you, I like you, 
Yeah I like you. 
And I feel wahoo, wahoo, wahoo!



12 χόρεψαν μαζί του:

Ανώνυμος είπε...

όμορφο ποστ.:)
πολύ ωραίος ο παραλληλισμός της ζωής με ένα αναμμένο κερί. πάντως, αν περάσουμε καλά στη ζωή μας και κάνουμε κάτι που μας γεμίζει, όταν σβήσουμε θα υπάρχει μία μυρωδιά από το σβησμένο κερί στο χώρο, που θα εμπνεύσει κάποια καινούργια κεριά να κάνουν και αυτά όσα τους κάνουν να χαμογελάνε.
και ωραίο τραγούδι...καιρό είχα να το ακούσω!

Ο επιζήσας... είπε...

Κάτι τέτοιες βραδιές.... κρατάνε για μια ζωή....

Carpe diem...

Lazarus είπε...

Αγανακτισμένη Έφηβη,

σε ευχαριστώ πολύ! Πολύ ωραία η σκέψη σου και ακόμα σωστότερη!

Τα λέμε, φιλιάααα!

Lazarus είπε...

Επιζήσαντα,

Άδραξε την μέρα. Ναι έχεις δίκιο μου δωσες ιδέα για ετικέτα :P Θένκιαααα! :)

Καλό σου βράδυ!

K. είπε...

Πολύ αισιόδοξη ανάρτηση! Μακάρι να μπορέσω κι εγώ μια μέρα να γράψω τόσο αισιόδοξα όσο εσύ.
Παρ'όλα αυτά θα προσπαθήσω να ακολουθήσω την συμβουλή σου.
Φιλιά πολλά!
xxx
K.

Velvet Butterfly είπε...

αυτό το "χόρεψε τη στιγμή" με έκανε να χαμογελάσω μέχρι τα αυτιά. :P hahah

carpe diem ,λοιπόν. :)\
καλή σου μέεερα!

Lazarus είπε...

K. καινούριο ονοματάκι βλέπω! Από που το Κ?

Ακολούθησε την και θα σου βγει σε καλό, κάν'το και θα με θυμηθείς! :)

Τερατοφιλίιι!

Lazarus είπε...

Natále, καλώς ήλθες!

Χαίρομαι που σε έκανα να χαμογελάσεις!
Καλή βράδυ να χεις!

K. είπε...

Δε μπορώ να αποκαλύψω το όνομα μου!
:P

Lazarus είπε...

Εγώ προσπάθησα πάντως! :P

Θα τα ξαναπούμε! Φιλιά (και πάλι!!)

K. είπε...

Και χαίρομαι γι'αυτό!
Αν θες να μάθεις το όνομα μου ψάξε στα κείμενα μου και θα το βρεις!
<3
xxx
K.

Irène είπε...

To έκαψες... Κυριολεκτικά (το κερί ρε βούρλο)!

Πότε θα χορέψουμε ρε;;; >.<

Ja ne~! ^^

Δημοσίευση σχολίου